Nota Diri

My photo
Ipoh, Perak
"Aku ingin menjadi lilin yang menerangi alam dengan cahaya Islam"

Followers

Hit online

Salam perjuangan

Posted by Mohd Najib Bin Ma Hussin Monday, November 2, 2009



Assalamualaikum sahabat2 sekalian. Untuk makluman semua blog ini adalah blog yang pertama dibina khas untuk saya sendiri. Harapannya dengan blog ini dapatlah saya meluahkan cetusan minda saya. Saya merasakan perlunya saya meluahkan cetusan ini memandangkan saya adalah seorang guru. Harap2nya kepada sahabat yang melihat blog ini dapat membantu saya dalam meningkatkan kualiti cetusan idea saya. Syukran

1 Responses to Salam perjuangan

  1. Tahniah bro..
    All the best.. keep on writing...

    i'll support u bro..

    Tg

     

Post a Comment

Tarikh Hijrah

Masa Itu Emas

Luahkan pandangan anda

Download Video Youtube disini

Download youtube Video